FSO Warszawa 1500

Rok produkcji: 
1985

Pojazdy

Perfekcyjnie odrestaurowana limuzyna z Żerania, idealnie oddaje klimat lat 50'tych oraz 60'tych
Rok produkcji:
1958
Jeden z kilku zachowanych samochodów Warszawa z nadwoziem typu Pickup
Rok produkcji:
1960
fajny Żuk
Rok produkcji:
1965
Samochód w oryginalnym stanie i wyposażeniu
Rok produkcji:
1969
Pięknie odrestaurowany, w unikatowej wersji kolorystycznej dostawczak z Lublina
Rok produkcji:
1970
Popularny Duży Fiat z pierwszego okresu produkcji, Klasyk z biegami przy kierownicy i piękną czerwoną tapicerką.
Rok produkcji:
1971
Warszawa zachowana w oryginalnym stanie, w pełni sprawna mechanicznie. Samochód sprowadzony z Bułgarii.
Rok produkcji:
1972
Samochód specjalny Pomoc Drogowa. Niepowtarzalny Żuk laweta, doskonale odzwierciedla realia PRL tego typu pojazdów. Wyposażony w wyciągarkę i oświetlenie robocze. Ładowność 1660kg.
Rok produkcji:
1972
Legendarne Yellow Bahama zachowane w stanie oryginalnym.
Rok produkcji:
1973
Jelcz 004 - GCBA 6/32. Ciężki samochód gaśniczy wodno-pianowy. Wóz zachowany w perfekcyjnym stanie z przebiegiem zaledwie 35.000km
Rok produkcji:
1974
Najstarszy znany PF 125p w wersji pickup (jeszcze w starej wersji lamp przednich)
Rok produkcji:
1975
syrena to nie samochód
Rok produkcji:
1977
Rok produkcji:
1977
Piękny Duży Fiat w kolorze F612-jasny tabakowy, z pięknie zachowana tapicerką w kolorze brązowym
Rok produkcji:
1979
Unikatowy Polonez trzy drzwiowy (3d), wyprodukowany tylko w ilości około 300 sztuk. Jeden z kilku zachowanych.
Rok produkcji:
1980
Rok produkcji:
1980
Legendarny samochód rajdowy Polonez 2000. Samochód wyposażona jest w silnik Abarth o pojemności 2.0l o mocy ~140km. za przeniesienie napędu odpowiada kłowa skrzynia biegów.
Rok produkcji:
1981
z silnikiem Fiat 132 2.0
Rok produkcji:
1982
Piękny samochód rolniczy Tarpan wraz z przyczepką "tarpanka"
Rok produkcji:
1983
Rok produkcji:
1983
bliźniak
Rok produkcji:
1985
Jeden z dwóch bliźniaczych Polonezów znajdujących się w zbiorach muzeum. Popularny "Borewicz"
Rok produkcji:
1985
Najbardziej zielony polonez w kolekcji .
Rok produkcji:
1985
Jeden z pierwszych oraz jeden z najstarszych zachowanych pojazdów tego modelu. Odrestaurowany z ogromną dbałością o szczegóły.
Rok produkcji:
1988
FSO 125p Kombi w wersji sanitarnej. Pięknie odbudowana karetka z pełnym wyposażeniem, radiostacją, noszami itp
Rok produkcji:
1989
Rok produkcji:
1989
ANGLIK RHD
Rok produkcji:
1989
Silnik IVECO Sofim 2,5 Diesel. Sanitarny Wyposażony w nosze dla 4 rannych, Webasto, Lampy i sygnały ostrzegawcze.
Rok produkcji:
1991
Jeden z niewielu zachowanych, w pełni odbudowany Polonez Caro w wersji z kierownicą po prawej stronie. Auto importowane z Wielkiej Brytanii
Rok produkcji:
1995
FSO Warszawa Polonez Caro GTi 1,8 VVC. Samochód wyposażony w silnik firmy Rover ze zmienna fazą rozrządu. Jednostka generuje moc 147km, co przekłada się na doskonałe osiągi samochodu. Charakter auta podkreśla także unikatowy błękitny kolor (L98).
Rok produkcji:
1996
“Marynarka Wojenna RP”
Rok produkcji:
1998
oryginalny radiowóz policyjny z oryginalnym oznaczeniem taktycznym, wyposażony w sygnały świetlne oraz dzwiekowe
Rok produkcji:
2000
ostatni wyprodukowany Polonez w fabryce na Żeraniu
Rok produkcji:
2002
230 z 288 sztuk wyprodukowanych w ostatniej partii
Rok produkcji:
2003